Sevim010 kuzum bende 2 kere grip geçirdim hamileliğimde . Bağışıklık sistemi malesef zayıf oluyor hassas oluyoruz. Ihlamur , limon ,meyve bol c vitamini ile geçirdim ben. Şimdi bendede Boğaz acısı var inşallah hasta olmayız bende 36+4 haftalığım 😑 ballı zencefil çok iyi geliyor