ecemk94 sarılık için anne sütü önemlidir. Anne sütünden alması gereken suyu da alıyor bebek. Hatta ekstra su vermelerde zehirlenmeye kadar gidebilir durum. Doktorlar, uzmanlar haricinde kim ne derse desin lütfen kulak asmayın. Biz böyle büyüttük de ne oldu sanki diyolar. Belki de bu yüzden öldü ama nazar deyip geçtiler zamanında bilemezler. Eşiniz de sizinle aynı fikirdeymiş. Kimse kusura bakmadın çocuk benim çocuğum. İstemediğim hiçbir şeyi yapamazlar