Benimde en çok taktıgım şeylerden biriydi bırakın çocugu yüzime koymayı çocugumun yüzünü bile göstermedi direk dogunhaneden çıkardı ve söyledim yüzünü görmek istiyorum diye başımdaki anestezi uzmanı göstericez şuanda siliyorlar dedi silen hemşire göstermeden çıkardı çocugu anestezi uzmanı çıcugunu görmek istedi neden çıkardınız salakmısınız insanlara çıcugunu gösterin dediler ve kızım küveze girdi benimde durumum çok kötüydü ilk yürüyüşümü bile 3. Gün yaptırdılar ben kzıımı 3. Güne kadar hiç görmedim üzüntümden her dk agladım çok kötü bir his sizi çok iyi anlıyorum