Kesinlikle Fetal DNA ben ikisini de yaptırdım ikili taramada risk var dediler Down sendromu olabilir dediler doğruluk payı çok yok tekrar hamile kalsam direk Fetal DNA yaptırırım anca kendimi üzdüm o süreçte yıprattım ama şimdi ki aklım olsa direk fetale giderdim ben kendi gittiğim hastanede yaptırdım 18 e maaliyeti var ama kafam rahattı