Tanısı kondu aslında 2 yaşında kızım fmf hastası çıktı anne geninden geldiğini fln biliyoruz ama birde başka yerlere götürelim diyerek 6 tane doktor gezdik 5 doktorda doğruladı ilaç kulanıyo şuan günde 1 tane olmak üzere ama 1 doktor bu çocukta fmf çıkmamış dedi internettede var görünüyo zaten belirtileride var 4-5 aydır nerdeyse ilaç kulanıyo şimdide yok diyolar ben analamadım bundan bişey birazda kafam karıştı açıkcası bilen varmı
