Pubis (vajinanın üst kısmı) bölgemde çatlak oluştu küçük küçük dört çizgi var. 36 haftalık hamileyim, çatlak kremlerini gün aşırı aklıma geldikçe kullandım vücudumda hiçbir yer çatlamadı, çok kiloda almadım. Ama bugün aynanın karşısında kremimi sürerken gördüm. Geçen günde görmüştüm ancak ihtimal bile vermedim çok ödemim olduğu için iz yaptı şortum diye düşündüm. Zaten eğilip göremiyorum artık 😅 aynadan gördüğüm kadarıyla iz diye düşünmüştüm. Aklıma hiç oraya krem sürmek gelmemişti. Daha çok yeni olduğu için görünümünü azaltma imkanım var mı ? Başınıza geldi mi bu kızlaaar 🥲