Ben de çift taraflı direnç tespit edildi detaylı ultrasonda gebeliğimin başından beri Coraspirin ve oksapar kullanıyorum zaten. Şuan 29 haftalığım doktorum kontrol sıklığını arttırdı 2 haftada 1 gidiyorum şimdilik bir sorun yok :) tansiyon ya da gelişim geriliği olmadığı sürece sorun olmaz