Canım yumurta gebeliğe hazırlanırkende bu tür ağrılarım oluyordu. İlk hamileliğim malesef boş gebelik olmuştu ama hamile kaldığım dönem inanılmaz bir yorgunluk halsizliğim vardı öğrenmeden önce . Bu hamileliğimde göğüs ağrısı ve bel ağrısı ve regl kraplarım vardı ama hamile olduğumu asla düşünmemiştim. Sen rahat ol oluruna bırak dikkat et bu dönemde ağır kaldırma kendini çok yorma , bırak önce reglin geciksin doktora erken gitmekde bi stres yükü oluyor kalp atışları duyulana kadar inş hamilesindir ama dediğim hibi bazen yumurta kendini hazırlarkende ağrın oluyor belinde kasığında cocuk çalışması yaparken