Pembenur 9+2 de Bugün Lekelenmem Oldu Açık Kahve Şeklinde Hamileliğimin Başında Yine Olmuştu Progestan Kullandım Geçmişti Bugün Biraz Yine Oldu Sizce Neden Olmuştur Hâla Progestan Kullanıyorum
myangelson Pembenur düşük önleyici ilaç kullanırken kahverengi lekelenmeler olabiliyor içeride kalanlar geliyor. Kırmızı, pembe gelirse veya çok şiddetli sancı olursa doktora gidin
tkrk Pembenur ben de 7.haftalarda kanama oldu pembe drek acile gittim progestan yazdı şu an 9.haftadayım hala kullanıyorum bitene kadar kullan dedi dr
beyzaasenaa Pembenur off bende 5+5teyim sabah kanamam oldu doktoruma gittim keseyi gördü ama kesenin yanında kanama alanı var ilaç yazamam şuan kalp atışını duymadan dedi parlak pembe kanamam geldi bir pedi dolduracak kadar eve gelince geçti
Pembenur myangelson ağrım felan yok lekelenmemde çok yoğun değil şükür inşallah Sağlıklıca İlerler Bi Düşüğüm Oldu Bu 2. Kalp Atışını Felan Duydum Herşey Yolundaydı En Son Gittiğimde 1 ay Sonra Gel Dediler Zaman Geçmek Bilmiyor
myangelson Pembenur öyle oluyor insan evet. İlk hamileliğimde doktorum öyle demişti bana. 9. Haftamda lekelenmem olmuştu düşük önleyici başladı ve kahverengi lekeler gelebilir korkma diye anlatmıştı
Pembenur myangelson hamileliğimin Başında Olmuştu Acile Gittim Bunun İçin mi Geldin Buna Lekelenme Denmez Felan Dediler Gönderdilerdi Sonrasında Özele Gittim Progestan Verdi onu Kullanıyordum Kesilmişti Bugün Biraz Olunca Korktum Bende Şuan Kesildi Yine
Pembenur beyzaasenaa Ben Kalp Atışını 5+5te Duydum 7+5tede Gittim O Zamanda Duydum Büyümüştü Şuan 9+2 Oldu Benim Kahverengi Leke Oldu Çok Az Bişey Devamı Olmadı Senin ki Çok Fazla Olmuş Acile Gittini mi
beyzaasenaa Pembenur acile gittim kese yerinde herhangi bir sorun görünmüyor şuan beklemedeyiz 2 hafta sonra kalp atışını inşallah duyarız bu arada kanamam kesildi benim sadece Bi anda geldi geçti