Evet kıslaaar maksat egelence makara olsun diye açıyorum bu postu henüz 9+3 haftalık gebeyim içimden geçen tabiki de sağlıklı sıhhatli olması ama kızım olacağını hissediyorum bir prensesim var bir ikincisi daha gelirse evim çiçek bahcesine dönecek 🥹 asıl mesele şu birçok posta denk geliyorum cinsiyet hurafeleri işte karbonat çamaşır suyu tesbih vs vs bu hurafelerden aranızda tutan oldu mu? Yada bildiğiniz farklı yöntemler de var mı? Maksat dediğim gibi eğlence tabii ki de her şey ultrasonda belli olur 🫶🏻🫧