4-5 gündür nst de sancılarım çıkıyordu bugünde baya çıktı doktor riske atmamak için yatış verdi, acaba biraz daha sancıları beklese miydim kafam çok karışık nst sancılarını çok hissetmiyorum çünkü bi anda ter basıyo belime vuruyo geciyo dayanılmayacak kadar değil 🤷♀️