miniksen koyulasma var mıdır cumartesi günü 41 betahcg ile gebeliği öğrendim iki gün gecti evde test vardı koyulasmış mı diye baktım sizce istenilen değeri görür müyüm yarın doktor randevum var iki katına cıkması lazımmış ya
myangelson miniksen test markaları farklıysa anlaşılmaz bu çünkü hassasiyetleri farklı olur. Testler yanıltabilir. 2 katına çıkması sart değil bu arada %60 artışı da yeterli görüyor doktorlar