Buseipek35 Kızlar 36. Haftadayım bir kızım var ağrılarım çok ve zorlanıyorum ev çocuk derken 32. Haftada bebem 2760 gramdı çarşamba kontrol var sizce 36. Hafta içinde alınsa erken mi olur sezeryan olacağımda doktora danışsam sizde
Gizem1504 Buseipek35 merhaba canım geçen hafta bnm doğum riskim vardı bebek baya aşağıda baskı yapıyor ideal 37den sonrası demişti ben normal bekliyrm ama emme refleksi bağışıklık olarak değerlendiriyoruz erken değil ama yinede ne kadar kalsa okadar iyi demişti sor mutlaka doktora
busraaa570 Buseipek35 aynı durumdayız 36. Haftamdayım ama bebeğim 3 hafta önde kilosu beni çok zorluyor dikiş yerimde kafası canım yanıyor dayanabildiğin yere kadar dayan demişti doktorum bu hafta kontrole gidicem ve haftaya alması için konuşacağım
gizemgul_1 Buseipek35 anne karnında 1 gün dışarıda 100 gün değerindeymiş. Ne kadar çok kalırsa gelişimsel açıdan o kadar iyi
Buseipek35 busraaa570 ever bende kıbırdayamıyorum heryerim ağrıyor çocukta olunca ekstra ilgi istiyor