Deletedmom_297 Kızlar hem hamile olup hemde 2026 kpss çalışan varmı doğum martta sınav eylülde mart kadar konuları bitirmek istiyorum bebekten arta kalan zamandada soru çözmeyi sizler nasıl yapacaksınız ❤️
Sevgiiss Deletedmom_297 ben çalışacağım 2022 de 86 puan aldım fakat branşımdan atanamadım mühendisim. Bu sene yine başlayacağım 1-2 hafta içinde. 3 yaşında oğlum var. Sabahları 5 -6 gibi kalkarım oğlum kreşe gidiyor 4-5 saat gün içinde 7-8 saate tamamlarım çalışma saatlerini. İşten ayrıldım başka yapacağım bir işim yok 😄
Deletedmom_297 Sevgiiss allah kolaylık versin çok güzel puanınız var ama işte…… Evet bende bebek için işten ayrıldım kpss çalışmaktan başka çaremde yok martta kadar ne hallettim o kar sonrası benim için zaten zor olacak diyorum inşallah atanırsınız ❤️
birdilektut15 Sevgiiss bende mühendisim canım bende aralıkta doğum yapacağım inşallah çalışmak istiyorumda ne yapacağımı bilmiyorum