eslem2121 Primolut kullandım kızlar adetin ikinci günü bebek bezi kullanıyorum ve hala pıhtılı iki saate bir değişiyorum 😢 neden böyle oldu
Herseydenbiktim eslem2121 Askim bilmiyorum ama benimde adet günlerim ilk iki günü ve son iki üç günü yoğun kanama ile geçiyor. Geçmiş olsun uste kalsin🥹💖
staRmama eslem2121 yoğun kanaman olduğu için basın dönüyordur kuzum ama neden bu kadar yoğun bilgim yok :(
Burnosunn_annesi eslem2121 geçmiş olsun çiçeğim doktora hiç gittin mi sen bu adet durumun için bazen kullandığın ilaçlar da yapabiliyormuş
Herseydenbiktim eslem2121 Ay aşkım kan kaybediyorsun ya bol bol cikolata ye belki sıcaklardan da olabilir ama bu durumla ilgili var mi pek bilmiyorum 🙏🏻
eslem2121 Burnosunn_annesi yok gitmedim aşkım hiç hastane sevmem ölmedikçe 😂gitmem ama bugün gidecem el mecbur
Burnosunn_annesi eslem2121 yok kız öyle yapma herseyden önce annesin bebelerin sana ihtiyacıbar kendine iyi bak git kuzum doktora haber edersin❣️