annebebek16 İlk çocuğum da bende öyleydim ama bu benden sebeb ti belki de aşırı doğum korkum var di normal dogum yaptım,çok araştırdım ettim hamileliğimin başından beri kendi kendime sıkıntı ettim resmen ikili tarama,detayli ultrason vs çok korktum bunlardan birsey çıkacak mı edecek mi…Suan 2.hamileligim ve hc ilki kadr araştırma vs yapmiyorum pskolijik olarak rahatım sizin ki neyden sebeb bilmiyorum belki sartlar belki baska problemler ama bendeki kendi kendime yarattigim seyler di ders aldım ilkinden suan çok çok rahatim 🤗