Momkids- Kızlar selam bir şey soracağım devlet hastanesinde doğum yapıp odayı süsleyebilir muyuz mesela tek kişilik olsa veya iki kişilik olsa kapıya bir süs bir çikolata ve magnet vs yapan var mı
DuruDefne_mommy Momkids- sanmıyorum ziyaretçi bile yasak oluyor belli saatler dışında odaya kimseyi almıyorlar.Devlet hastanesinde kapı süsü asan hiç görmedim ama siz kendiniz yinede çikolata magnet yaptırıp gelenlere ikram edebilirsiniz
PapatiA Momkids- devlet hastanesinde ben hiç görmedim canım sadece 1kere gördüm oda en son odaydı tek kişilik galıba bıraz para vermişler bi iki bısey vardı
Momkids- [silindi] bi soracağım alt tarafı kapı süsü canım bantla falan yapar Ben giderken de sökerim devletin herhangi bir eşyasına zarar vermedikten sonra problem olmaz inş
Momkids- DuruDefne_mommy Bir fotoğraf çekip kaldıracağım zaten çöm tutmam obada bişey demezler herhalde
DuruDefne_mommy Momkids- öncesinde hastaneyle konuşun bence bunu burda olur ya da olmaz demek doğru olmaz.Riske atmayın gününüz gelmeden konuşun