Bende yeliz hocaya takipliyim tamamen kendi isteğime bıraktı çevremdekiler gereksiz bişey dedi ama dinlemedim aç karnına gittim ilk kanı verdim 1 saat sonra tekrar gel ama hiçbişey yiyip içme dediler tamam dedim bir saat sonra tekrar gittim bidaha kan ve tekrar 1 saat sonra gel hiçbişey yiyip içme dediler total de 4 saat hastanedeydim en sonuncu kanıda verdim akşamına sonuç çıktı değerler normaldi ama perişan oldum açlığa hiç dayanamayan biriyim belkide o yüzden dilim damağım kurudu normalde şekerli şeyler severim ama o içecek midemi bulandırdı sonlarına doğru ağzıma geldi resmen o içeceği de kan verme bölümünde rhemşireker veriyor eczaneden almanıza gerek yok