Kızlar 33+5 haftalıgım dün sabah suyum geldi sandım doktoruma gittim oysa idrar kaçmasıymış ama sancım başladı biraz nst çıktı çok az bır gün yatış verdı herseye rağmen Cıger geliştirici ve sancı kesici iğneler serumlar oldu Benım gibi Ciger gelıstırıcı ignedwn sonra kaç hafta daha durdu bebegınız yaşayan var mı