Selim_Alparslan Yeniiannee malesef öyle 😂 ama evde psikolojim bozuluyor hastaymış gibi hissediyorum kendimi 😓
Yeniiannee Selim_Alparslan ben hem evde hemde dışarda öyle hissediyorum canım sanki herkes bana doğuracak mışım gibi bakıyor 😄😄
Selim_Alparslan Yeniiannee evet birde gören herkes ne kadar kaldı doğurmadın mı diyorlar ya iyice sıkılıyorum 😂 daha 36+4 haftalığım 😑
Yeniiannee Selim_Alparslan bana çok şükür soran olmadı canım 😄 Hangi hastaneye gidiyorsun bende 36+4 haftalığım
Aslksp Ben de 36+3'üm ama bende şuana kadar olmadı öyle bir ağrı. Ama bizimki hep ters hala dönmemişti iki hafta öncesine kadar. Şuan merak ediyorum ama yine dönmedi gibi herhalde ondam hissetmiyordum. Sizlerin döndü mü
Yeniiannee Aslksp evet canım bir hafta önce gittim doktor biraz daha büyümesi lazım kanala henüz girmemiş demişti
Aslksp Yeniiannee hımm anladım canım bakalım sabah kontrolümüz var bizim minnoş pek döndü gibime gelmiyor
Yeniiannee Selim_Alparslan nerde oturuyorsun canım, bende Sefaköy medipol hastanesi Tülay yorulmaza gidiyorum canım
semazkcblc Yeniiannee 36+1 olduk. 1 saat önce kasık ağrıma uyandım resmen😳 gün içinde olurdu önemsemezdim ama ilk defa uykudan uyandırdı beni. Vajinam ve sırtım da inanılmaz ağrıyor. Doğuruyor muyum ki acaba😳
Aslksp Yeniiannee artık pek dönmez gibi yine de nasip tabi belli olmaz. 19 marta sezeryan gününü aldık o güne kadar bir değişiklik olmazsa sezeryan olacağım canım