1eylul merkezde 3 hekim var üçüde birbirinden iyi, ücret konusuda hastadan hastaya değişiyor kesinlikle ordaki tanıştığım arkadaşların yumurta durumlarına, özelliklerine göre farklı tedaviler ve iğneler uygulanıyor 85/89 bin dr ücretiydi sanırım hatırlamıyorum ilaçlarım da 40 ı geçti benimkiler düşük dozdu yumurta durumum iyiydi, histeroskopi va gerekmedi, embriyo dondurma ücreti kaç tanesi dondurulacağına göre değişiyor 🙏🏻