melikeyimmmmm Aşınızı kaçıncı haftada oldunuz 20. Haftadayım aşı için çağırdılar ama son adet tarihime göre iki hafta gerideyim geç döllenme olduğu için acaba sistemde 22 diye gözüküyorda o yüzden mi çağırdılar yoksa 20. Haftada mı yapılıyor bilgisi olan