minikelebek_ bende 37+5 im bebeto 3500 kilo doktorum 4 kilo ve üstünü bekletmeyi önermiyor, ilk doğumum olacağı için travmatik bir doğum hikayem kalsın istemiyor benimde kontrolüm cumartesi günü o zaman 38+3 olucam her şeye hazırlıklı gidicem bakalım eğer 4 kiloya yaklaştıysa bile açılmam olduysa suni ile başlatabiliriz demişti