DiplomaliEvHanimi Doktor bakıyomu sonucuna o gun yoksa yenıden kendi doktorumada randevu almam lazımmı kayseri şehir hastanesnde gırecem 3 Eylül’de aynı güne alsam iptal olurmu detaylı Perınatolojıden gırecem detaylıya
Rabiul DiplomaliEvHanimi Perinatoloji sorun varmı yok mu söyler zaten ama kendi Dr randevu alıp gösterin benim Dr bakmıştı Wp den resim atmıştım
Ayperi11 DiplomaliEvHanimi ben detaylıdan 3 hafta sonra kendi doktoruma gitmiştim zaten muayene ediyor perinatolog gerek görmedik
DiplomaliEvHanimi Rabiul ılk çocuğunda ozele gıtmıstın devletin işlerini hıc bilmiyorum ya teşekkür ederim onlar anlatmıyor resımde vermıyolarnıs dıye duymustum da
ayseakaar2000 Benim detaylıyk yapan doktor anlattı ve kendi doktoruma da ayrıca yolladı. Bana da rapor verdiler sonraki muayenede yanıma götürdüm.
DiplomaliEvHanimi Bugun 2.5 da rendevum vaar sehır hastanesinde 2020dr dogum yaptım ozeldeydım Gıden yasadıgı tecrubeyı yazabılırmı bıde ne yesem daha yararlı olur benım ıcın devlet tecrubem sıfır çnkü