Kucukmucizeninannesi o haftalarda benimde öyle olmuştu canım. Karnım böyle dsvul gibi gerilmişti belli bi yer sertleşiyodu böyle ve hareketleri azalmıştı. Korkmuştum.İçerde büyüyolar artık o yüzden yerleri daraldığı için hareketleri azalıyor ve toplanabiliyolar bazen bi yere.yalancı doğum sancısı diyolar ona galiba.Siz yine de doktorunuza muayne olun riske atmayın ama kötü bişey yoktur inşallah☺️