Efnansu2525 muhtemelen yabancılıyor canım benim oğlum da öyleydi. Hatta bi komşıms özel bi ağlamadı vardı 😂 apartmanda sesini duysa kadının evden ağlardı nasıl. Ara ara parka çıkar çocuklara doğru çevir bebek arabasını onları izlesin. Bide yakın çevrene söyle hemen üstğne gelmesinler önce bi çocuk ortama alışsın. Ben artık öyle çözüm bulmuştum. Şuan 3,5 yaşında çok cana yakın bi çocuk ama hala bi önce ortamda kendi gözlemliyo ondan sonra yanaşıyor. Aslında gğzel bişey şu devirde herkese gitmesin 🙈