Geçerli bir sebep sunmanız gerekiyor düşük tehdidi, kanama, plasenta sorunları, diyabet tansiyon vs vs. Benim geçirilmiş hellp sendromu öyküm vardı direk tutamaz raporu aldım hastane de kabul etti. Ciddi bir sebep sunmazsanız idare reddetme hakkına sahip. O yüzden sorumlunuzu ikna etmeye çalışın