31 haftalık oldum 30. Haftaya kadar böyle bir sorunum yoktu son günlerde kendimi aşırı kırılgan alıngan ve sinirli hissediyorum. Her şeyi çok kafama takıyorum. Küçücük şeyleri büyütüp sorun haline getirmiyorum aslında önceden kendime telkin verebiliyordum boşver umursama görme diye ama şimdi ne yapılan haksızlığı ne söylenen sözü unutabiliyorum kafamda sürekli bana yapılan haksızlıklar dönüyor ve haliyle çok gergnim eşim de etrafımda bin takla atıyor beni mutlu edebilmek için ona da kıyamıyorum ama bu ruh hali elimde olan bişey değil hamileliğin psikolojik olarak bu kadar etkileyeceğini hiç tahmin etmezdim ne zaman geçiyor bu durum 🥹