Günaydın kizlarrr bana çoktan günaydı 🤣🤣6 buçukta falan şimdi daha önce Şubat’ta doğum yapmış tecrübeli annelere bir sorum olcak doğum Şubat’ta olcak Allah nasip ederse 🥰 kalın kıyafetler mi aldınız yoksa ince normal takımlar mi aldınız malum soğuk bir ay bilgilendirirseniz sevinirim annişlerr 🥰🥰