ynzl hiç hoşlanmam ondan 😄 yani çocuğum yokken arkadaslarimin babamız yazmasına sinir olurdum dogurunca sende öyle olursun dediler hiç de öyle değilim 😄 o çocuğumun babası benim kocam 😄 eşim işten gelince oğlum bak baban geliyor oğlumun babası geldi falan diyorum. babamız geldi demek çok komik değil mi ya 😄😄