miray6_ doğuma da gelince, doğum odaları bence harika. Kocaman sadece sana ait olan bir oda var. Sancıyı orada çekiyorsun. İstersen yanına refakatçi alabiliyorsun(mesela bu Bilkent sehir hastanesinde yok). Odada duş, tuvalet ve kocaman bir küvet var. Suda doğum yapmak istersen küvete alıyorlar. Eğer doğum başlarsa seni başka odaya götürmüyorlar. Aynı yerde doğum yapıyorsun. Odada pilates topu falan da var. Zaten seni sürekli kontrole geliyorlar. Tek kötü tarafı herkes aynı katta ve odaların kapısı açık olduğu için kadınlar doğum yaparken herseyi duyuyorsun. Ben sancı cekerken 10 dan fazla kadın doğum yaptı ve ben hepsini duydum. O biraz korkutuyor ama onun dışında ben çok memnun kaldım