birmumine tabiki de herşeyde var bir hayır ilk bebeğim tüp bebekle oldu İkizdi bir bebeğim rahmet etti diğer bebeğim 3 ay sonra küvezden çıktı eve getirdik şuan 3 aylık küçük diye bende olsun diye çok çabaladım kısmet işte, Rabbim tez zamanda size de nasip etsin inşallah duamda olacaksınız 🤲