Birbebisannesi Bebeği aşağıda hissetmek normal mi? 23 hafta. Ve 10 dk ayakta dursam 10 dk yürüsem aşağıda hissediyorum iniyor gibi aşağıya
Zelis_ozdrgn Birbebisannesi canım bu haftalarda aşşağıda bizde 23 haftalık olduk normaldir bende aşşada hissediyorum