Gokturkmom_ İyi bir anne olabilir miyim?, Doğum nasıl geçecek? gibi sorular anne adayının aklını sık sık meşgul edebilir. Bu kaygıları paylaşmak, yalnız olmadığınızı bilmek çok rahatlatıcıdır 💕. Siz hamilelikte en çok hangi konuda kaygı duydunuz🫣❓
aybalasmom Gokturkmom_ uykumdan ayıp bebeğe bakabilir miyim düşüncesi dolaşıyor bu ara beynimde. Hem uykum ağır hem çok düşkünüm🥲. Normalde de tahammül seviyem düşük sorduğu her soruya cevap verebilir miyim, istediği her şeyi anında yapabilir miyim.
twobabymomm Gokturkmom_ bebeğime yetememe duygusuna çok kapıldım ama annelik hamile olduğunu öğrendiğinden itibaren başlıyor bence. Ve yapamam beceremem dediğin her şeyi yaparken buluyorsun kendini
ynzl Gokturkmom_ Her anne adayı az veya çok yaşıyordur bence 🥹 Ben sanırım en çok işle birlikte yürütebilecek miyim diye kaygı duyuyorum. Uyku, yemek vs onlar maalesef her bebekte olan sorunlar ama yeterli vakti ayırabilmek şimdilik en çok düşündüğüm şey 🤷🏻♀️
Musilk-1 Gokturkmom_ kendimi tuhaf hissediyordum ve ilk kızımı kucağıma aldım ve karmaşık bir duyguydu ve ben evde dayak yiyip doğuma gitmiştim ağlayarak doğum yaptım çok zordu eve geldik yatağına yatırdım ve bu bebek sana muhtaç ona bakacaksın dedim annesine tıpa tıp benzeyen bir kız oldu şuan 20 yaşında annelik duygusu bam başka birşey iki sene önce kızlarım saldırıya uğradı kapıyı kırıp eve girildi ben evde yoktum ve komşu kurtarmış ve resmen canımdan can gitti yığılıp kaldım yere annelik evladın için ölümü göze alabilmektir
[silindi] aybalasmom aynı şeyleri düşünüyordum uyku konusunda. Top patlasa uyanmazdım çünkü😅 7,5 ay oldu doğum yapalı, doğum yaptığım günden beri tavşan uykusu uyuyorum. Uyanmak istemeseniz bile aklınız bebeğinizde olduğundan en ufak mik dese bile uyanıyorsunuz 🥲😂
mehmetsaki aybalasmom merak etme Rabbim öyle bi his veriyor ki annelik iç güdüsü midir nedir onun için uykularını feda edebiliyorsun bi ağlama sesiyle uyanıp ilegilenirsin yeri geliyor tahammül konusunda zorluk çekebilirsin çok normal ilk aylar zor gelebiliyor ilte sonra biiznillah alışıyorsun annelik çok farklı ve özel 🥲🥲🥲
ecemk94 aybalasmom 9. Haftamdayım ve tamamen aynı şeyleri düşünüyorum acaba bebeği istemiyor muyum düşünceleri kafamda dönüyor sürekli
Havin49_ aybalasmom benim kadar uykuyu seven kimse yoktur herhalde annelik içgüdüsü insana yükleniyor bebeğim daha o demeden uyanıyordum Allah o gücü veriyor cnm sakın korkma
Babymom8 ynzl bende öyleyim çalışma hayatına hemen dönmem gerekiyor özel sektörden dolayı nasıl olcak bilmiyorum
[silindi] Ben kızımı özgüvenli hayır diyebilen biri olarak yetiştirmek istiyorum bu şekilde yetiştirebilir miyim acaba diye endişelerim var yetiştirememekten korkuyorum çünkü ben hiç hayır diyebilen biri değilim ben kendim diyemiyorken kızıma nasıl öğreticem acaba diye düşünüyorum kendimi değiştirmeye çalışıyorum yavaş yavaş önce kendim öğrenmeye çalışıyorum bu yaştan sonra çok zor oluyor tabi bunu öğrenmek ama azar azar yapıyorum artık hayır diyorum istemediğim bişeyi sırf karşı taraf üzülmesin kırılmasın diye yapmamaya çalışıyorum ama 27 yıldır hep fedakar olunca hep aman üzülmesin aman kırılmasın diyen biri olunca bir anda çat çat hayır diyen biri olmak çok zor oluyor🥲
mehmetsaki [silindi] aynen dediğiniz gibi insan kırmak kızdırmak istemiyor ama insanın zevkleri farklı olunca sevmediğin istemedğin şeyler hakkında gerçekten de hayır demek gerekiyor zamanla alıştıracaksınız kendinizi de kızınızı da merak etmeyin her zaman karşımızdakinin isteği olmayacaktır bunu onlarda fark edecek artık 😌😉🥰
mehmetsaki Musilk-1 🥺🥺Allah’m herkesten uzak eylesin sizinde başınıza bi daha getirmesin bu durumu çok zordur kesin 🥺🥺🥺🤲
Accountant Gokturkmom_ yaşamayan yoktur bence benim 9 ayım nasıl doğuracağım bir doğursam bakmak kolay diyerek geçti doğurunca gördüm ki en kolayı doğurmakmış 😂🫠
adilan bende uykuya cok düşkünüm işe gitmeyi de seviyorum ama bunların hepsını yetiştirebılır mıyım yada yetebılır mıyım anne olmayı kıvırabılır mıyım dıye çok düşünüyorum ama yalnız degılız Allah yar ve yardımcımız olsun o zor zamanlarda gecıcek ve anıları tekrar yasamak bıle ıstıcez🥹
aybalasmom mehmetsaki içim rahatladı birazcık. Çok çabuk sinirlenen biriyim bebeğime karşı sabırlı olmak istiyorum. İnşallah o annelik hissini çok güzel yaşarım bebeğime de hissettiririm🙏
[silindi] mehmetsaki evet bir de insanlar senin sürekli uyumlu hoşgörülü alttan alan haline alışık oldukları için ilk “hayır” ında hemen sana cephe alıyorlar dünyanın en kötü insanı ilan ediliyorsun yıllarca yaptığın fedakarlıklar yuttuğun laflar alttan aldığın olaylar hiç konuşulmuyor ama ilk tepki gösterişin sınır koyuşun hayır diyişin olay oluyor. Dünyanın en kötü insanı oluveriyorsun bir anda, bunları yaşamak zor ama kızım için çabalıyorum artık , kızım daha doğmadı 36+3 haftalık 😅
mehmetsaki Gokturkmom_ insan en güzel anne olmayı istiyor çocuklar için elinden ne geliyorsa yapmak istiyor sağlıkları olsun gelişimi yetiştirme özellikle ahlakı terbiye konusunda çok dikkat etmek istiyor ve bu zamanda öyle bi zamanki dış çevreden insanlardan da korumak istiyor ona göre de kendini her daim ifade edebilmesini savunabilmesini çok istiyorum Rabbim en güzel en hayırlı şekilde yetiştirebilmeyi nasip etsin🤲🤲🤲
mehmetsaki aybalasmom şüpheniz olmasın illaki zorlukları olacak ama annelik durumu işte farklı hissediyorsun ve annelerimizi de daha iyi anlıyoruz o sırada Rabbim onlardan razı olsun başımızdan eksik etmesin 🤲🥲
Mucizemyoldaaa_ Gokturkmom_ doğumdan 1 sene sonra yeniden işe başlamak konusunda kaygılıyım. Bir yanım hem çok çalışmak istiyor bir yanımda zaten babası nöbetli çalışıyor nöbetli çalıştığında o gün babasını hiç göremeyecek normal çalıştığında da 7.30 da evde babadan mahrumken bir de benden mahrum kalması ne kadar doğru olur diye vicdan yapıyorum 🥲