donmez685 Kızlar haftaya perşembe tam 32. Haftada oluyorum doktoruma da randevuyu salı gününe buldum ama arada iki gün varya tekrar gel mi der yoksa gitmeden raporu yazabilir mi 🤔
Aygunirmm donmez685 ben de sakı günleri dönüyo haftam. 31+6 da gelsem dite sormuştum. Bana tam 32 de gel demişlerdi istersen arayıp sor. Garantiye al
Slhknr donmez685 geç olsa veriliyor 32 haftanın içinde olduğunu sürece 32+6 ya kadar yolu var ama 31+6 da alamazsın tam 32 olmalı.
Aygunirmm donmez685 yetkili olmasa bile sekreter vs bağlıyolar. Ben de sağlıkçıyım. Bu tarz işleri hep arayıp sorarak hallettim gitmek yerine 🙏🏻 santrali arayıp kadın doğum poliklinik sekreteriyle görüşmek istiyorum dersen eminim yardımcı olurlar 🥰
Aygunirmm donmez685 kesinlikle. En kötü öğleden sonra 3 gibi falan da ara. Sabah yoğunluğu da kalmamış olur. Bir de pazartesi ya sabah açmayabilirler 🤭
bbety Benim doktorum özelde olmasına rağmen 31+ 5′te 32+0 için vermemişti. Siz en olmadı 32+0′da kontrol randevusu için direkt aradan girersiniz