dilannalakusss Aile hekimim yetersiz beslendiğini kansız olduğumu söyledi 7 aylık olduğum halde herkes karnın çıkmamış diyor ne yapmalıyım normal mi karnımın küçük olması daha da büyüyecek mi
mrp2023 dilannalakusss karın kücüklüğünden beslenme anlaşılmazki herkesin karnı büyük olacak diye bişey yok benimde yoktu öyle cok karnım
twobabymomm dilannalakusss ilk bebeginizse küçük olması çok normal belki iç karnınız geniştir bebeğiniz haftasıyla uyumlu ise hiç sorun etmeyin. Hamilelik kiloları yapışıp kaliyo valla hiç iyi bişey değil 😂 ben 91 ile hamile kaldım 105 kilo doğuma gittim ve kanım çok düşüktü doğumdan sonra iğne verdi doktor kiloyla alakası yok ama ıspanak gibi demir değeri yüksek gıdalar tüketebilir siniz 🫶
Aygunirmm dilannalakusss önemli olan bebeğinin gelişimi. Herkes birşey der zaten susturamazsın. Bebeğine odaklan. Doktorundan başka kimseyi dinleme. İlk gebeliğim 8 aylık hamileyim ama karnım küçücük. Bebeğimin gelişimi hep iyi şükür. O yüzden takma kafana
Gokturkmom_ dilannalakusss herkes kendi doğursun kendi büyütsün ona yorum yapsın doktorunuz bişey demedikçe dışarıyı çokta kafaya takmayın