gebelk doktor bana 4sene multikistik teshisi koydu. 8ay önce de polikistik teşhisi koydu. Ben adet olamıyordum doktora gitmeden önce olduğumda 1ay hiç kesilmedi. Yasmin plus kullandım 3ay. 15 gün soğan suyu içtim 4aydır düzenli adet oluyordum. Dün test yaptım hafif silik cizgi cikti bi tane daha yaptım yine hafif silik cikti. Bu sabah kan tahlili verdim dua ediyorum inşAllah hayırlısından sağlıklısından nasip etsin rabbim bana da isteyen herkese de <3