Suleylmz Haftada uçuş gerçekleştirmeyi planlıyorum bir risk yok ama tehlikeye atmamak adına 27. Haftada mı dönüş yapayım evime bilmiyorum ayrıca devlet hastanesinde rapor alan var mı?
Nur-123-nur Suleylmz ecemciik merhaba ben daha yeni bir hafta bile olmadı yolculuk yapalı sadece hamileyim elle arama yapabilir misiniz dedim iki farklı noktada da sorun çıkarmadılar elle aradılar çok rahat oldu yani bu arada göbegim yok haftam da ileri değil 15+2 ydim uctugumda İstanbul hava limanından uçtum
ipek-15 Suleylmz 28. Haftada Sabiha’dan Van’a uçuş yaptım kimse rapor sormadı x raylerden geçmek istemedim elle arama yaptılar
Aygunirmm Suleylmz karnın çok belli olmadıkça sormuyorlar. 28+1 de uçtum rapor alıp hiç sormadılar. Bu kez 35+3 te uçucam. Devletteki doktoruma sordum raporu. 1 gün önce gel veririm dedi. Sen raporu her ihtimale karşı al. Soracakları tutar biletin yanmasın
Elifce91 Devlet hastanesinde denk geldim rapor alan hamile kadın vardı ama kaçıncı haftaydı onu hatırlamıyorum
Ayseguls_baby ahsenimdeahsenim sabihada soruyorlar ben 23 haftalığım 2 farklı noktada kaç haftalık hamilesiniz diye sordular
ecemciik Ben 12 haftalık hamileyim Türkiyeye gelicem, rapor alıcam doktordan çünkü X-ray cihazından geçmek istemiyorum, o yüzden mecbur göstericem. Devlette de özelde de veriyorlar diye biliyorum zaten raporu.
Ayseguls_baby ahsenimdeahsenim anladım canım ben daha 3 gün önce uçağa bindim hem uçağa binerken hem de valiz tartılırken sordular bana haftasını