Kızlar çok korkuyorum doğumuma iki ay var daha ama şuan yeni doğum yapmış akrabalarımla konuşuyorum bazıları sezaryen olma hayatın biter bazıları normal ne ya öyle insanı öldürüyor sezaryen en güzeli diyor artık kafayı yiyeceğim ve çok korkuyorum ben vajinismus sıkıntısı yaşayan biriyim planlı sezaryen istiyorum ama bilmiyorum çok korkuyorum