damlaa51 8+4 haftalığım , Aşırı midem yanıyor , uyutmuyor , herkes senin mide yanman erken başlamış diyorlar :( Sizce kötü bişey mi ?
Mummybaby damlaa51 bende de vardı maalesef biraz asitli ekşi acı şeylerden kaçınmak gerek hatta yoğurdu da bir süre tüketmedim. Milleti boşver ne diyosa herkesin bünyesi farklı
Pandapella Ben hiç mide yanması yaşamadım ama gördüğüm kadarıyla ilk trimesterde ve son trimesterde yaşanıyor çok kötü bişey Allah kolaylık versin 😌
Mervekaram22 damlaa51 canım her gün farklı bir şey oluyor 😂😂bugünde karnım ağrıyor bacağım ağrıyor 😂😂
mlke338_ Bende 11 haftalık hamileyim 4 haftadır mide yanmasından ne bişey yiyebiliyorum ne uyuyabiliyorum yani hiç bulantı nedir görmedim hiç bişeyden tiksinmedim bu mide yanması beni bitirdi