Normalde her konuda herkezi yanımda isterim fakat ilk defa doğum yapicam ve ne halde olacağımı bilmiyorum ve bir bebek ile tanışacagız doğal olaraktan ilk süreçte bebek ile tanışıp biraz kendimi toparlayıp misafir kabul etmek istiyorum ve bunu nasıl yapabilirim bilmiyorum çünkü çevrem çok geniş ve durmicaklar gelicekler biliyorum ama ama işte ilk defa annem ve eşim dışında kalabalık kimseyi başımda istemiyorum . Haksızmıyım ? Artı hastane odası süslemek yerine evimde ağırladıgım zaman hediyeler yaptırır veririm diye düşünüyorum?