Merhaba. Bir hafta ileri ve gerilikler var bu da gayet normal diye biliyorum. Ac karın çevresi mesela bir hafta geri ölçmüş biraz karnı zayıf. Zaten aksi bir şey olsa doktor söylerdi. Kilosu hakkında çok fikrim yok. Haftaya göre kilo tabloları vardı bakabilirsiniz ama yine de kıyaslama yapmamak lazım bence. Her bebek farklı, genetiği farklı, büyüme hızı farklı. Doktor olumsuz bir şey görmüyorsa hiç evham yapmayın derim.
Bu arada ultrason cihazları da tam ölçüm yapmıyor.benim doktorum hep şunu der. Bunlar kuyumcu terazisi değil. Ölçümlerde farklılıklar olabilir. Gerilikler üç haftayı geçmiyorsa ve kilo alımına devam ediyorsa sorun görmüyor