Kelebek671 O zaman size kendimden biraz bahsedeyim riskli gebelik geçirdim gerçekten çok zordu hep yattım dışarıya hasrettim hastaneye gideceğim gün sevinirdim dışarıya çıkacağım diye kayınvalidem de kaldım son 1,5 ay hastane de yattım 36 da doğum yaptım bebeğim de abo uyuşmazlığı vardı sarılık oldu 3 defa küvöze girdi çıktı eşimin ailesine çok yaklaşmayın dedim o dönem beni anlamadılar 32 günlükken rsv kaptı 4. Küvöze yatışı oldu doğumdan sonra da bebeğim iyi olsun diye pek dışarı çıkmadım şimdi artık 5 aylık gezmeye başladım rahatladım doğumdan sonra öyle bir hafifleme gelmişti ki anlatamam size bu süreçler de hep kendimi geçeceğine inanarak motive ettim çünkü hep bunların bir süreç olacağının farkındaydım bir bebek sahibi olacaktım sonrasında bebek sahibi oldum 3 aylık olunca bana güldüğü anlarda ki mutluluğu size tarif edemem hele şu an varya öyle güzel hissettiriyor ki bebeğim hala uyanık uyumamaya direniyor ama biliyorum ki bu bir süreç büyüyecek ve düzelecek hep kendimi 1 ay kaldı 2 ay kaldı diyerek teselli ettim şimdi de sizi böyle teselli etmek istiyorum bu bir süreç geçmez sandığımız her şey geçiyor evet ilk 3 ay zor olacak yalan söyleyemem size ama hepsi geçecek şimdi mesela bi oturmaya başlasın diyerek kendimi teselli ediyorum inanın dediğim gibi hepsi geçiyor o minik pırıl pırıl gözler gözlerime değdiğinde eliyle yüzüme dokunduğunda her derdimi sıkıntımı unutuyorum anne olmak annelik duygusu dedikleri şey bambaşka şu an psikolojik olarak bana çok katkısı oluyor üzülüyorum mesela ama ben bir anneyim diyip boş veriyorum her şey çok güzel olacak zor ama güzel bir süreç sizi bekliyor 😍😍😍