gizemg1 Kızlar nst de 20 dk da 40 ve üzeri 5 e yakın sancı çıkıyor 3 cm açıklığım var ebe doğum sancısı olmadığını söylüyor eve gönderiyor 20 dk da en az 3 düzenli sancı doğum demek değil mi
Biminikannesi gizemg1 hayır değil eğer öyle bi söz konusu olursa onlar seni göndermezlerdi canım ama sen kendini takipet