Kızlar bugün çok yoruldum Boluda yaşıyoruz oğlumu anıtkabire gezmeye götürdük Ankaraya ordan yemek falan yedik gidişte de dönüşte de ben kullandım arabayı 7,5 aylık hamileyim eve gece 1de girdik şimdi de yorgunluktan uyuyamıyorum her yerim ağrıyo nefes darlığım var sabahta okula götürücem oğlumu ağlamak üzereyim