Uzey Medicalpark’ta 37 günlük yenidoğan yoğun bakım sürecimiz oldu
Taburcu olurken sadece standart çıkış işlemini yapıp bebeği aldık gittik, taburculuktaki yetkili yenidoğan yoğun bakım her koşulda ücretsiz demişti işlemler yapılırken
Sgk’dan mesaj geldi sonra bana, şu kadar ücret sgk tarafından karşılanmıştır diye
Mutlaka arayıp sorun, kendi yaşadığımı geçtim zaten hiçbir şekilde ödeme alınmıyor diye biliyorum bende