Kızlar iyi geceler. Bugün 30+2 olduk. Ama benim günlerdir geçmeyen bir sancım var. Ara ara geliyor ama geldiğinde de beni bitiriyor. Belim kasıklarım çok kötü. Gün geçtikçe de acısı artıyor. Utanmasam ağlıycam artık sancılar varken. Belim kasıklarım ağrıyor.Vajinam çok acıyor hareket ederken yürürken zorlanıyorum. Karnım çok sertleşiyor. Bebek bi yerde toplanıp baskı yapıyor karnımı içten çekiyor gibi resmen. Tüm bunların yanında baş ağrısı da olmasa olmazdı tabi. Bunlar normal mi Allah aşkına. Siz neler yaşadınız yada yaşıyorsunuz.