momica inan kimse bizler kadar hassas davranmıyor. Sen hiç düşünme. Böyle durumlarda uyarını yap geç. Bırak çocuk görgüsüzü desinler, görmemiş desinler, bi senin mi beben var desinler, kıskanç desinler… velhasıl kelam ne derlerse desinler. Hiç birini umursama. Evet yeter ki bebeklerimiz sağlıklı olsunda yakıştırdıkları sıfatlarda görsünler bizi hiç önemli değil. Sonuçta bebeğin sağlığını düşündüğümüz için yapıyoruz bunu. Onlarda bize birer emanet 🥰