Kızlar 20 haftalık gebeyim. Çok şükür şimdiye kadar kontrollerimde herşey yolunda denildi. Geçen ki ultrasonda bebeğin kafası aşağdaydı ayakları yukarda. Hani doğuma yaklaşımda kafa aşağda olur ya bu aklıma takıldı acaba kafasının aşağada olması tehlikeli mi?