Bebeğim 32 haftalık oldu. Son 3 gündür hareketleri eskiye nazaran çok azaldı. Zaman zaman karnımın sağ üst köşesi sanki bi top varmış gibi şişiyor ve sertleşiyor. Karnım yamuluyor resmen. Bu durum 2-3 dk sürüyor sonra düzeliyor . Aynı zamanda serklajlıyım ve hareketim oldukça az yatarak vakit dolduruyorum. Salı kontrolüm var ama böyle bir şey yaşayan var mı?